joi, 9 august 2018

Crize #3

...sunt un ritual impropriu de invocare a ploii în vară
sunt eticheta unui cabernet sauvignon proaspăt
Sunt o păpușă de lut mânuită de propriile convulsii
cu defecțiuni genetice
Am construit-o cât de diform am putut
sub o rafală de miez de iunie
Universul s-a creat la 6 dimineața
și se manifestă în angry reacts de atunci
"Spune-ne de ce ai ales această facultate"
"E-o mască de mâna a doua a propriului eșec existențial bolnav de moleșeală"
ca oamenii surzi ce umblă cu umbrele.
Sunt o infecție, am încă urme de zgardă
Încă mă plimbi pe pietrișul preconștientului
și degetele tale încă îmi bântuie spatele
Mereu ascult Placebo când am febră
și aștept iarna, atunci e cel mai mare haos
a înțelegerii că exist,
și-a încercării să fiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A letter to my panic disorder

  Hey, twin Hey, flame  How about you and me getting out of bed for the first time in weeks? How about us standing on our feet and actual...