sâmbătă, 29 februarie 2020

de nopți

Miezul nopții decartează parfum de cocos în așternuturile astea,
e-n cadavrul unui riff de chitară pe care încă știu să-l cânt.
Mă-ngrozește coerența și totuși n-o să abstractizez prea mult,
doar că eu mă contrazic prin definiție și-mi venerez paradoxul,
deși nu-i nimic poetic în a-ți pierde mințile.
E-atâta diversitate-n lume și ție-ți plac femeile care nasc poeme, care ard, care (nu) știu să plece,
zeițe, pervertite...
Am primit notificări cognitive c-ar trebui să dorm
Caută-mă-n colțuri,
vorbim fără linii de dialog.
Oamenii îngenunchează pentru noi, alții,
dar nouă ne place să ne torționăm ființele
Îți obsedez obiectele feminine, sunt un reper
O să scriu proză după ce ies din hangover.



3 comentarii:

A letter to my panic disorder

  Hey, twin Hey, flame  How about you and me getting out of bed for the first time in weeks? How about us standing on our feet and actual...