miercuri, 25 iulie 2018

Crize. #2

Oscilez. Revin gesticulând maniacal la stiva mea de litere.
Le-am găsit pe același scaun cu foi mizere și ouă de gândaci.
Crepusculul mă azvârlea dincolo de material
dedesubtul unui pat de lavande putrede.
Sunt o variabilă infestată de reminiscențele
copilului sălbatic din casa de la subsol.
Uneori zvâcnesc.
Sunt carne arsă de gheara lui noiembrie
la sfârșit.
Sunt un ritual impropriu de invocare a ploii
în vară.
Închid pleoapa stângă să nu se vadă supurațiile
imperfecțiunea, malformațiile.
Mereu am găsit ceva boem în prietenele mele pocăite
și-n procesul de ofilire a florilor în bătaia soarelui
printr-un geam jegos din tramvai.
Și-n intoleranța la lactoză
Și-n cuiele intrare-n călcâie
Trebuia să ghicești că n-o să mai rămân mult în picioare
dac-am tăcut brusc.

Un comentariu:

A letter to my panic disorder

  Hey, twin Hey, flame  How about you and me getting out of bed for the first time in weeks? How about us standing on our feet and actual...