duminică, 13 mai 2018

Achiziții de la Librex...Un fel de unboxing fără cutie

A fost târgul de carte Librex la Iași și în această primăvară. L-am așteptat, deși nu aveam în minte ceva premeditat în legătură cu vreo carte. "Mă hotărăsc acolo ce-mi cumpăr" îmi spuneam. Zis și făcut. Acum, la plecarea editurilor cu produse reduse din oraș, număr 4 cărți în plus în biblioteca mea. Am decis să scriu un pic despre fiecare pe blogul meu :)
1. Flori pentru Algernon de Daniel Keys. Mi-o doresc de mult timp datorită sinopsisului care m-a atras de când l-am citit prima oară. "Ce-ar fi dacă am avea puterea de a ne spori artificial inteligența, dacă într-o bună zi ar fi la îndemâna noastră să conectăm nu doar o imperfecțiune fizică, ci însuși creierul uman? Supuși împreună experimentului, șoarecele Algernon si omul Charlie vor trăi, fiecare în felul său excepționalul situației de a vedea lumea printr-un alt coeficient de inteligență, suportând consecințele nebănuite ale noii stări de fapt." Cam asta scrie pe spatele cărții, iar eu abia astept să o citesc. Trebuie să recunosc, al doilea motiv pentru care mi-am dorit cartea asta este faptul că mi-a plăcut la nebunie Mințile lui Billy Milligan de la același autor, și sunt curioasă de modul în care abordează în scrierile sale și alte subiecte.
2. În noapte de Haruki Murakami din care am citit deja jumătate :D. Iubesc cum și ce scrie Murakami, și probabil îmi voi crea o colecție cu operele lui. În noapte este a treia carte pe care mi-o cumpăr semnată de el, o cărticică mică ce spune: " Eri Asai, un fotomodel cufundat într-un somn care durează de luni de zile, sora ei, Mari, o studentă pasionată de lectură, un trombonist de jazz, o prostituată chinezoaică brutalizată și abandonată într-un love hotel, un simplu angajat la o firmă de calculatoare. Toți sunt oameni ai nopții bântuiți de secrete și dorințe nelămurite, iar legăturile dintre ei se limpezesc încetul cu încetul pe parcursul cărții, construind un univers nocturn plin de farmecul, subtilitatea și umorul cărților lui Murakami.
Cum am mai spus, am citit deja din ea și îmi place foarte, foarte mult!
3. Șocul căderii de Nathan Filer este o carte despre care recunosc că nu știam nimic înainte să o văd la standurile editurei TREI. Descrierea cărții mi-a trezit interesul, așadar se află acum la mine în bibliotecă. "Un portret extraordinar al prăbușirii unui tânăr în abisul bolii mintale. Un roman curajos și remarcabil semnat de una dintre cele mai promițătoare voci ale ficțiunii contemporane"
    P.S: era la o reducere foarte ofertantă. Nu aveam niciun motiv să plec fără ea.
  4. Ultima carte este una pe care mi-o doream de vreo 2 ani și tot nu făceam rost de ea. Este vorba despre Suferințele tânărului Werther de Goethe. Țin minte cum citeam pasajele din Nemurirea lui Kundera în care relata despre Goethe ca autor al acestui roman micuț și mă încercau sentimente de tristețe și remușcare că încă nu-l citisem. Acum îl am acasă și abia aștept să îl "devorez".
    Sinopsisul acestui roman redă o parte dintr-o scrisoare ale lui Werther.

    Am pus mai jos câte o fotografie cu fiecare în parte, în ordinea prezentării anterioare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A letter to my panic disorder

  Hey, twin Hey, flame  How about you and me getting out of bed for the first time in weeks? How about us standing on our feet and actual...