duminică, 15 aprilie 2018

Dezordine

Avem măruntaiele putrede, de 20+
și ne jucăm cu ele-n sepia
Îmi placi cu gropi în piele și miros de demisec
cum îmi plac catrenele mele murdare
în care intru fără să mă șterg pe bocanci de preșul din fața ușii
și le trântesc niște argouri de-mi încărunțește dorința creatoare.
Mi-ai explicat tu niște boemități,
dar nu mi-a intrat nimic în cap
fiindcă m-am electrocutat din pruncie până acum.
Mi-am zgândărit panica până mi s-a defectat valva mitrală.
Și ne târâm împreună departe de soare
că ne scuipă cu saliva plină de infecții.
A rămas fără măsele si tot rânjește bleg.
Ne bagam la noi în mâzgă sub plapumă.
La noi in pat, adică.
Și te las să intri fără să te ștergi pe bocanci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A letter to my panic disorder

  Hey, twin Hey, flame  How about you and me getting out of bed for the first time in weeks? How about us standing on our feet and actual...